Reklama, notatniki

Sporo firm, organizacji czy urzędów, jak również kandydaci na stanowisko w trakcie kampanii wyborczych pragną jak najlepiej zaprezentować się potencjalnym klientom czy wyborcom. To również ciekawa propozycja - a na pewno bardzo oryginalna - na prezent dla gości ślubnych, gdy imprezę Młodej Parze sponsoruje albo zaszczyci znana marka Doskonałą formą reklamy jest podarowanie gadżetu charakterystycznego dla danego podmiotu. Rewelacyjnym pomysłem jest tu np notes z logo firmy czy urzedu lub z innym charakterystycznym wizerunkiem wybranym przez zlecającego.



Taki firmowy notes może być stworzony w schemacie A5 (idealnym dosłownie do małego plecaka czy torebki) albo także w formacie A4 (który z łatwością zmieści się w aktówce albo torbie na laptopa). Bardziej ekskluzywną formą zareklamowania się wśród ewentualnych odbiorców są notatniki czy notesy w skórzanej oprawie, które bardzo elegancko prezentują się podczas różnego rodzaju zebrań czy innych spotkań wysokiego szczebla. Mogą być dołączane np do materiałów podczas szkoleń. Notatniki reklamowe dla firm są dostępne też w wersji codziennej - mogą być zarówno w twardej jak i miękkiej oprawie, w zależności od grupy odbiorców. Zależy to też od ilości zamawianych towarów co wiąże się z budżetem zleceniodawcy. Im więcej sztuk do sprzedaży i im liczniejsza grupa potencjalnych klientów, tym prostsza bywa forma , a dodatkowo liczba stron notatnika. Jest to również ważny szczegół w trakcie samego procesu przekazywania takiej formy reklamy do grupy targetowej.
Źródło: polecamy stronę.